REGULAMIN III GMINNEGO KONKURSU PLASTYCZNEGO

POD HASŁEM "MÓJ ZAWÓD - MOJA PASJA"

 

 I.  Zagadnienia ogólne

 

  1. Organizatorem II Gminnego Konkursu Plastycznego jest Zespół Szkolno - Przedszkolny w Ciasnej.
  2. Celem konkursu jest:
  • Zaangażowanie dzieci i młodzieży do działań z zakresu preorientacji zawodowej,
  • Zachęcanie do planowania własnej ścieżki kariery edukacyjnej i zawodowej,
  • Zachęcanie do samodzielnego poznawania własnych kompetencji niezbędnych do skutecznego planowania i realizowania kariery edukacyjno - zawodowej,
  • Przybliżanie zagadnień ze świata zawodów,
  • Motywowanie dzieci i młodzieży do rozwoju uzdolnień twórczych

    

II.   Temat i forma konkursu

 

  1. Przedmiotem konkursu jest przygotowanie przestrzennej pracy plastycznej. Praca musi mieć formę Lapbooka na temat wymarzonego zawodu i potrzebnych predyspozycji zawodowych w danym zawodzie.
  2.  Lapbook ten musi być wykonany w języku angielskim, (Lapbook ma najczęściej ma formę rozkładanej książeczki lub interaktywnej teczki pełnej kieszonek, zakładek, mapek, karteczek i schowków. Mogą one pomieścić przeróżne informacje związane z tematem, rysunki, zagadki, rebusy, schematy, mapy itp.
  3. Prace będą inspirowane wyobrażeniem i wiedzą o wymarzonym zawodzie, który uczniowie chcieliby wykonywać w przyszłości.
  4. Każda praca musi zawierać widoczne hasło promujące dany zawód.

 

III.  Zasady udział w konkursie

 

  1. Konkurs rozpoczyna się 09.11.2021r. Prace konkursowe należy dostarczyć do organizatora konkursu do dnia 07.12.2021r.
  2. Uczestnikami konkursu mogą być uczniowie klas IV-VIII szkoły podstawowej.
  3. Konkurs będzie rozstrzygany w dwóch kategoriach wiekowych
  • I kategoria - klasy IV-VI szkoły podstawowej
  • II kategoria - klasy VII-VIII szkoły podstawowej. Prace przekazane na konkurs muszą być pracami własnymi, wykonane wybraną techniką, wcześniej nigdzie niepublikowanymi.

    4.Każda praca powinna zawierać metryczkę zawierającą następujące dane:

 

Imię i nazwisko uczestnika

Wiek

Kategorię wiekową

Nazwę placówki

Opiekuna artystycznego

 

 5. Każdy uczestnik musi dostarczyć, razem z pracą, zgodę na przetwarzanie danych osobowych stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego regulaminu.

 6. Jedna placówka może złożyć maksymalnie 5 prac z każdej kategorii wiekowej.


IV.  Komisja konkursowa oraz nagrody

 

  1. Prace będą oceniane przez komisję konkursową w składzie określonym przez organizatora konkursu.
  2. Komisja dokona oceny prac oraz przyzna I, II, III miejsce w każdej kategorii wiekowej. Dodatkowo może przyznać wyróżnienia.
  3. Ocena będzie dokonana według następujących kryteriów:
  • Zgodność z tematem,
  • Poprawność zapisów w języku angielskim,
  • Pomysłowość,
  • Staranność wykonania, ogólne wrażenie estetyczne.

    4. Laureaci zostaną powiadomieni o przyznaniu nagrody, terminie i miejscu jej wręczenia. Wyniki oraz informacje o uroczystości będą również podane na stronie internetowej www.spciasna.pl
    5. Werdykt jury jest ostateczny, organizator nie będzie rozpatrywał odwoływań.

    6. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do:

  • Zmiany terminu zakończenia konkursu oraz pozostałych terminów,
  • Zmian w niniejszym regulaminie,
  • Opublikowania wybranych prac i nazwisk ich autorów na stronie www.spciasna.pl.

Prace zgłoszone do konkursu nie będą zwracane, przechodzą na  własność organizatora i mogą być wykorzystane bez ograniczeń.



Załącznik