Metoda projektowa to rewelacyjny sposób, aby poprzez zabawę, współpracę i DIY (z ang. do it yourself - zrób to sam) powtórzyć poznane wcześnej słownictwo oraz wyrażena i nauczyć się czegoś nowego. Zwykle stosuje się ją przed sprawdzianem/testem zamiast typowej lekcji powtórzeniowej (lub łączy się ją z taką lekcją).


Uczniowie klasy piątej mieli za zadanie przedstawić swoje przyszłe miejsce pracy i zaprezentować je wraz z krótką informacją po angielsku. 

Dzięki takim zajęciom, dowiedzieliśmy się nieco o naszych pasjach i zainteresowaniach oraz planach na przyszłość, podszlifowaliśmy język i prawidłową wymowę, trenowaliśmy autoprezentację i śpiewaliśmy popularne piosenki w języku angielskim ;-)

To także świetne zobrazowanie metody CLIL, która łączy w sobie nie tylko naukę języka, ale wiąże ją również z innymi przedmiotami, takimi jak plastyka czy doradztwo zawodowe. 


Efekty prac uczniowskich są naprawdę COOL


Z resztą - sami zobaczcie ;-)